Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Αύγουστος Κορτώ για Pride Week: «Με ρωτάς, κάθε χρόνο, γιατί νιώθω περήφανος. Άφησέ με να σου πω»


Ο Αύγουστος Κορτώ έκανε μία ανάρτηση στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, στην οποία αναφέρει πώς είναι να μεγαλώνεις ως μέλος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και μάλιστα σε μια εποχή όπου δεν υφίστατο καν ο όρος της συμπερίληψης

Με το Athens Pride Week 2022, που κορυφώνεται με μια παρέλαση στην πλατεία Συντάγματος το Σάββατο (18/06), ο Αύγουστος Κορτώ έκανε μία ανάρτηση στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, στην οποία αναφέρει πώς είναι να μεγαλώνεις ως μέλος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και μάλιστα σε μια εποχή όπου δεν υφίστατο καν ο όρος της συμπερίληψης.

«Με ρωτάς, κάθε χρόνο, γιατί νιώθω περήφανος. Άφησέ με να σου πω. Γιατί οι γονείς μου, που με λάτρευαν, με ήθελαν αλλιώτικο, κι αρνιόντουσαν ένα ζωτικό κομμάτι της ψυχής μου. Γιατί μικρός δεν τολμούσα να πω ποιος είμαι, κι έτσι πέρασα τα παιδικά μου χρόνια νιώθοντας ξένος, αποσυνάγωγος, μόνος. Γιατί την εποχή που θέριζε το έιτζ, άκουγα να λένε, "Ο Θεός θα τους κάψει τους π@στηδες," και "Ευτυχώς θα γλιτώσουμε απ' τις αδερφές" - και σκεφτόμουν: για μένα λένε. 

Γιατί όταν τόλμησα να δείξω ποιος είμαι στο γυμνάσιο, βρήκα στο θρανίο μου ένα κομμάτι χαρτί που έγραφε Π@ΣΤΑΡΑ, κολλημένο στο ξύλο με σάλιο. Γιατί σε εκδρομή του λυκείου έβαλαν αγκάθια κάτω απ' το σεντόνι του κρεβατιού μου. Γιατί για χρόνια νόμιζα ότι το μόνο που μου άξιζε ήταν η δυστυχία κι η μοναξιά. Γιατί όταν γνώρισα τον άνθρωπό μου, ο σπιτονοικοκύρης ρωτούσε επίμονα ποιος είναι, κι έλεγα "φίλος μου". Και ντρεπόμουν φριχτά για την προδοσία.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου