Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Πάντα ήμουν εκεί που δεν θα έπρεπε να είμαι


της Νίνας Γεωργιάδου 
Οταν μπηκα μεσα στην κοιλια της μανας μου, την ακουσα να λεει, «δεν επρεπε τωρα, μεσα στον πολεμο, να ειναι εκει». Εμεινα ομως καμποσους μηνες στη ζεστή λιμνη της και ηταν ομορφα κι ας ακουγα απο μακρια κροτους, εκρηξεις και κλαματα. Ηξερα πως οσο κουρνιαζα στο βυθο της λιμνης της κι ανεπνεα με τον ομφαλιο αναπνευστηρα, ουτε θα κρυωνα, ουτε θα πεινουσα. Οταν της μανας μου της κοβοταν απ’ το φοβο η ανασα, δεν υπηρχε τροπος ν ανασανω κι εγω απο εκεινο το σωληνα του ομφαλου της. Μα την εσπρωχνα λιγο και παλι θυμοταν πως ημουν εκει που δεν επρεπε να ειμαι. Ρουφουσε τοτε μ’ ενα λυγμο τον αερα και μου τον εστελνε και ολα ηταν οπως πριν κι ας κουβαλουααν εκεινες οι ανασες κατι βαρυ.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.kar.org.gr/2019/09/26/panta-imoyn-ekei-poy-den-tha-eprepe-na-eimai/?fbclid=IwAR3bxw85t_KD9_ql_T8v0Guh1XtLaMPa1EZXiaGykqsG46v09gyiIi_5Ock 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου