Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Η Επικίνδυνη Εξίσωση της Παιδοκτονίας με την Έκτρωση από την Ελληνική Δικαιοσύνη


Γράφει η Άννα Νίνη

Το σκεπτικό της προφυλάκισης της 19χρονης παιδοκτόνου αναφέρει πως «στη σεξουαλική της ζωή δεν έπαιρνε προφυλάξεις και ότι είχε κάνει άμβλωση στο παρελθόν».
«Μέχρι εκείνη την ώρα δεν ήξερε η μητέρα μου πως ήμουν έγκυος. Όταν με έπιασαν οι πόνοι αναγκάστηκα να της το πω. Μπήκα στο μπάνιο και εκείνη κάθισε έξω γιατί δεν χωρούσαμε. Δεν μπορούσε να δει τι γινόταν έτσι που ήταν η πόρτα. Γέννησα το έπλυνα στον νιπτήρα κι εκείνο πήγε στο στήθος μου και έφαγε. Μετά από λίγη ώρα άκουσα το μωρό να βγάζει κάποιους περίεργους ήχους. Είδα πως από τη μύτη και το στόμα έτρεχε αίμα και δεν ανέπνεε. Μου είπε (η μητέρα της) ότι τα παλιά χρόνια βάζανε λίγο χαρτάκι μέσα στο στόμα του παιδιού για να τραβήξει το αίμα. Αφού έβγαλα το χαρτί από το στόμα, πήρα ένα κομμάτι από κορδόνι που βρήκα μέσα στο μπάνιο και το έδεσα στο λαιμό του μήπως ενοχληθεί και αντιδράσει. Μετά φώναξα τη μαμά μου να μου φέρει κι άλλο χαρτί και το έβαλα στο στόμα του. Αλλά πάλι δεν ανέπνεε και το άφησα όπως ήταν. Φώναξα στη μάνα μου πως το παιδί δεν ανέπνεε, δεν ζούσε και εκείνη έβαλε τα κλάματα και είπε «τι θα κάνουμε τώρα». Εγώ της είπα να φέρει μια σακούλα για να βάλω μέσα το μωρό, μαζί με άλλα σκουπίδια και να το αφήσουμε κάπου έξω. Εγώ έμεινα στο δωμάτιό μου και ζήτησα από τη μαμά μου να πάει να αφήσει κάπου έξω τη σακούλα με το μωρό».
Αυτά ανέφερε στη συμπληρωματική κατάθεση που έδωσε η γυναίκα που γέννησε το μωρό που βρέθηκε νεκρό σε κάδο σκουπιδιών γυμνό, σε μια πλαστική σακούλα super market, με τον ομφάλιο λώρο που δεν είχε αποκοπεί καθώς και με ένα κορδόνι τυλιγμένο στον λαιμό του και το στόμα του γεμάτο χαρτί. Σύμφωνα με τη νεκροψία-νεκροτομή, το βρέφος γεννήθηκε ζωντανό και ο θάνατός του «οφείλεται συνεπεία περιτύλιξης της τραχηλικής χώρας δια του ομφάλιου λώρου και δια βρόγχου, καθώς και απόφραξης της στοματικής κοιλότητας δια τεμαχίου χάρτου». Η ιατροδικαστής που εξέτασε το σώμα του, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο θάνατος ήταν ασφυκτικός και προσδιορίζεται βραδινές ώρες της Κυριακής. Το παιδάκι γεννήθηκε ζωντανό».

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου