Η πρόσβαση στη σχολική εκπαίδευση σε τακτική βάση
διευκόλυνε τα παιδιά μεταναστών και προσφύγων να γίνουν φίλοι με μαθητές
από άλλες χώρες, δήλωσε το 84% των ερωτηθέντων παιδιών που διαμένουν σε
ανοιχτά κέντρα φιλοξενίας στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έρευνας του
Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ) δείχνουν ότι η ποιότητα των
διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών σε συνδυασμό με την ικανοποίηση που
λαμβάνουν από την καθημερινή εμπειρία στο σχολείο είναι βασικές
προϋποθέσεις για την ένταξή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα.
«Μου αρέσει πολύ να πηγαίνω στο σχολείο και το
αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Αγγλικά, άλλα θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω
Ελληνικά. Μου αρέσει πολύ η ελληνική γλώσσα», είπε ο 10χρονος Sidad, από
το Ιράκ. «Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω διερμηνέας. Δεν έχω φίλους Έλληνες
ακόμη. Αλλά πάμε μαζί σχολείο κάθε μέρα και παίζουμε μπάλα στο
διάλειμμα», συμπλήρωσε. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα
περισσότερα παιδιά μεταναστών και προσφύγων (62%) είχαν παρακολουθήσει
μαθήματα στο σχολείο στις χώρες καταγωγής τους. Οι συντριπτική
πλειονότητα των ερωτηθέντων (84%) ανέφερε είτε ότι έχει ήδη κάνει φίλους
είτε ότι αλληλοεπιδρά τακτικά με μαθητές από την Ελλάδα ή άλλες χώρες
και έχει ενταχθεί ομαλά στο σχολικό περιβάλλον.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου