Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

«Το λουλούδι της κόρης μου…»


«Σας εμπιστεύομαι το εγγόνι μου, το λουλούδι της κόρης μου, μέχρι την ημέρα που θα επιστρέψει ασφαλές και πάλι στην αγκαλιά μου… Θα προσεύχομαι κάθε μέρα ο θεός να έχει καλά εσάς και τα παιδιά, να προστατεύει το έργο σας…»
Αυτά ήταν τα λόγια μίας ηλικιωμένης κυρίας,- μητέρας και γιαγιάς- πρόσφυγα από το Αφγανιστάν.
Η κόρη και ο σύζυγός της έχασαν τη ζωή τους από βομβαρδισμό, όταν ο γιος τους ήταν ενός έτους και από τότε ή ίδια φροντίζει τον εγγονό της, «Το λουλούδι της κόρης μου…», όπως αποκαλεί. Με άδεια από τον εισαγγελέα η κυρία επισκέφτηκε το παιδί, το οποίο φιλοξενείται στη Δομή μας ως ασυνόδευτος ανήλικος. Είδε τον χώρο του όπου το παιδί διαμένει, ενημερώθηκε για την πορεία του, τους εμβολιασμούς που έχουν γίνει, την εγγραφή του στο σχολείο, σε ποδοσφαιρική ομάδα, τα μαθήματα πιάνου που έχουν προγραμματιστεί… Πέρασε ώρες μαζί του, μας έδειξε φωτογραφίες από όλη του τη ζωή μαζί της αλλά και από τη βρεφική ηλικία του μαζί με τη μητέρα του. Οι φωτογραφίες του παιδιού που είχε μαζί της, από διάφορες περιόδους της ζωής του, μάρτυρες της αγάπης και φροντίδας που το παιδί λάμβανε… Εντύπωση μας δημιούργησε το ότι η μητέρα του παιδιού στις φωτογραφίες φορούσε την ίδια μαντήλα που φορούσε χθες η κυρία. «Είναι η μαντήλα της κόρης μου», ανέφερε. «Από τότε την φοράω, έχω τη μυρωδιά της, έχω τον γιο της, το λουλούδι μας, τον αγκαλιάζω και μυρίζω την κόρη μου, τον αγκαλιάζω και ξαναβρίσκω την οσμή μου, τον αγκαλιάζω και νιώθω ζωντανή».
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη της προς εμάς και για την καρτερική υπομονή του παιδιού και της γιαγιάς η οποία δυστυχώς απαιτείται μέχρι να ολοκληρωθούν οι νομικές ενέργειες για την οικογενειακή τους επανένωση.

Από τον Ξενώνα Ασυνόδευτων Παιδιών 
της ΑΡΣΙΣ Αλεξανδρούπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου